geïnteresseerde?!?

dynamische liefden
dynamische liefden
kracht van denken
kracht van denken

Wiskunde in getallen lijken symbolisch en gelijk aan bewustzijn

Zoek wiskundige religieuze . Wiskundig zen. Waarom krijg je wiskunde op school je leert je eigen taal in je hoofd als je de som leest. Zo werkt bewustzijn ook . Wiskunde zou minimaal met een 8 of 9 door iedereen moeten worden afgerond. Dat is het bewijs per niveau hoe slim je bent. Je door een 8 a9 de vaardigheid zeker beschikt om alle andere vakken te halen . Alleen externe factoren kunnen invloed hebben tijdens de schooljaren. 

An ingewikkelde sommen te begrijpen moet iemand over inbeeldingsvermogen en logisch denken beschiken. Daarmee kan je leren betekenis te geven aan externe vormen. Om die zo in je fantasie tot een logische verklaring te laten leiden. Deze skill is per niveau voor mensen verschillend en alleen van toepassing op theoretische les stof. De praktijk is de praktijk al. Uit. Dit zou een mooie indicatie zijn voor scholen om leerlingen op aan te nemen. En wiskunde zou meer gebruikt moeten worden in anderen vakken op sommige gebieden. School zou veel netter moeten zijn om de leerlingen niet op het verkeerde pad te brengen. School zou veel moeten toestaan maar ook rechtvaardig tegenover de leerlingen zijn en dus in hun belang denken. Er zou een hogere macht moeten ingrijpen en een systeem hebben dat niet kan falen om de school in de gaten te houden. Scholen zouden dagelijks bezogd door politie of buurt beveileging moeten worden om zo de plaatselijke rodels te begrijpen. Social media. Wanneer de school in het gedrang komt en de leerlingen niet 100% krijgen wat school beloofd moet de hogere macht dat alsnog doen en met de school een overeenkomst sluiten waarin ze mede zegen schap hebben.   Dus mede verantwoordelijkheid vanaf de eerst keer. Mensen die goed zijn in wiskunde en sterken gedachten hebben kunnen bij een psychiater of pschygoloog veel profeit hebben door te doen wat de arts zegt. En je er ook snel weer mee kan stoppen. Mensen met minder sterke gedachten of maar enkelen. Hebben veel profeit bij wiskunden. Als ze dat snappen kunnen. Ze dat soort logica vanzelf toepassen als het nodig is en dat ze helpen. Of gewoon de aflijding geven van je eige gedachte. Wanneer je de link begint te zien in het leven tussen gedachten en hoe je doet. En je wiskunde snapt . Je in je fantasie geordend over jezelf kan denken en gedachten op wiskundige manieren van elkaar zien. Zo een universeel beeld en structureel beeld van jezelf te maken. En je abstract naar jezelf kan kijken. Dan denk je over  wat je dacht in situaties. dat is een herrinnering abstract een beeld met gevoel maar is niet egt . Het is in je herrinnering. Wat je nu voelt en wat gaat komen is egt. De rest is er al dus niks om je druk over te maken . 
Dat je niet lukt wat je wil komt omdat je gedachte niet sterk genoeg is en je wil dus je moet ook sterk genoeg zijn om het te kunnen. Een motivatie die steeds vast loopt heeft geen begin. Het zijn steeds dezelfde gedachten opnieuw om het te blijven proberen zo leert iemand. Maar zonder begin geen eind dus motivatie is er wel in de vorm van aandacht. Alleen sommigen mensen hun aandacht word snel afgeleid doordat ze een grote intresse hebben. Maar iemand zonder intressen zou nooit motivatie erges voor kunnen opbrengen dus moet er opeen andere manier intresse of motivatie voor zijn. Die mensen hebben een sterke gedachten waardoor ze het kunnen en denken doe je altijd dus kan je maar beter geloven in je gedachten en een motivatie vinden om het te doen. Daarom moeten mensen met een aandacht die snel naar iets anders kan gaan proberen wiskunde te snappen en begrijpen hoe je dat kan gebruiken als hulpmiddel. Hulpmiddel om jezel beter te begijpen. Als je in gedachten patronen ziet die overeenkomen kan je kijken of het positief of negatief was  en of de hoofdoorzaak is hoe je dacht. Dan heb je een nieuw feit. Dit zijn sterken gedachten ze staan en niemand kan ze aanraken omdat ze sterk zijn. Wat is een gedachten als je niet zeker weet dat het een feit is ? Als het voor jou een feit is kan een ander dat zien. Je kan het hem uitlegen. Dan is het een sterke gedachte. Hier kan je zelf in geloven. Als je jezelf doormiddel van wiskunde gaat bekijken . Door feiten in wiskunden dan kan je jezelf ook feitenlijk begrijpen.  En een sterk zelfbeeld krijgen wat alleen maar ter motivatie staat voor het leven en levens. 
Het is het leerproces dat je moet zien feitelijk. Om het te kunnen snappen. Daar heb je aandacht voor nodig en dat vol te houden gedult en dat op te brengen motivatie en dat vast te houden aandacht en dat vol te houden geen gedachten.  Alleen prikkels van je lichaam of gedachten kunnen je gedachten vullen. Als je alleen beseft dat je aandacht naar je gedachten gaat. Waar komen gedachten dan vandaan als je dat automatisch ziet ben je aandachtig op jezelf aan t concentreren. Zien waar de aandacht heen gaat . De eerstvolgende prikkel die je voelt komt als ern gedachten binnen. Denken en je lichaam zijn nooit geschijden want denken doe je in je hoofd. Maar je voelt de prkkel dat is geen gedachten dan. Je voel ook werkelijk maar heb je een reflex ? Reageert er meteen iets? Ja je hersenen ontvangen de prikkel door je zenuwe. En jij hebt leren omgaan met die prikkel anders zou je verschieten. Omdat je iets voelt wat je niet kent en je aandacht daar heen gaat. En je geforceert word door iets. Je denkt opeens wat is dit ? Of wat voel ik ? De intensiteit waarmee je reageert op de prikkel is een direct reflex en balans tussen lichaam en geest. Omdat je je er bewust van bent dat je voelt. Je kan zien hoelang je er over blijft denken. Leren kost tijd. Leren is herhaling . Denken kost tijd en stopt nooit dus leert door. De gedachten wat voel ik word in verband gebracht met de ervaring van de prikkel.  Dus als je veel van die slechte ervaringen hebt heb je die liever niet meer en is het een leer moment. Dus bepaalde herrinneringen kunne een leer moment zijn van wat je niet wil. Daarom kan iemand die niet denkt niets willen en niet falen ,maar uiterst gelukkig leven. Ze dragen geen gedachten geen boodschap plicht of last. Ze weten wat ze moeten maar zien dat gescheiden van zichzelf. Omdat dat gedachten zijn. Dus het leermoment komt door te onthouden en vergelijken. Maar kan ook herrinert worden als reflex. Dus als logische reactie op een gevoel. Alleen iemand die zichzelf niet kent is bang voor bepaalde gedachten op een bepaald moment. Anders kan je zeggen ik ken mijzelf ! Dan kan je elke reactie van anderen aan. Door jezelf tezijn. Te zien wie denkt . Ik denk dus ik ben mijn gedachten. Als ik niet denk ben ik niets zonder gedachten. Dat is de verlossing van vervelende gevoelens. Als je nergens aan denkt en gewoon iets doet of niet maar kijk of je denkt. 
Zolang je blijft kijken naar wie denkt is het stil in je hoofd. Omdat je alleen ziet wat je door je ogen ziet en wat je denkt. Niets dus je ziet en voelt dan ben je 100 % je lichaam en gedachtenloos. Dit is het bewustzijn dat nodig is om de rommel op te ruimen en te zien wat je wil. Je kan erachterkomen wat je niet wil en weten wat je wil. Maar als je niet denkt weet je niet wat je wil. Dus is het saai. Dus je bent bewust van je lichaam nu ja of nee ? Zo ja lees door en je aandacht gaat naar iets als jij dat wil . Houd de gedachten buiten boord maar als die langs komt pak hem vast spreek hem aan waarom die komt en bekijk of het een goede reden is. Alleen vanuit een geen gedachten staat kan je dat het beste doen zodat je geen eigen belangenverstrengeling hebt . En zo weer op je gemak verder kijken. Het kijken is 24 uur pd maar ben niet bang. Je doet dit al je hele leven. Dat je het nu op een andere mandier doet. Dat je anders denkt door eens niet te denken kan je denke. Het is niet erg om niet te denken dus wanneer in deze staat bewust bent van wel en niet denken kan je leren je aandacht te richten op jezelf. En altijd gedachtenloos zijn tenzij er goede rede is om te reageren door te denke. Gedachteloos ben je het meest spontaan natuurlijk. Dus als je er niks mee doet kan je ook niet bewust worden of het je helpt je moet bewust worden voor je onder de mensen komt. Al gedachtenloos zijn en blijven is daar het beste voor dan merk je meteen wanneer je onder de mense bent en kan je denken. Je hersenen bestaan uit 2 helften die los van elkaar werken. Dus de vraag is of je 2 gedachten hebt. Denk : heb ik 2 gedachten ? Nee ik heb er 1 of heel veel ontelbaar veel. De Geestenz wetenschap heeft trukjes bedacht. Je kan je 2 hersen helfte inbeelde en denken dat in elke helft een gehele gedachten kan. Dan moet je je voorstellen dat iets regelt dat die gedachten een bewustwording word. Maar die kunnen van 2 kanten komen. Dus welke word het ? Links is voor kennis en rechts voor logica. Dit zegt de psychologie anders omdat die wetenschappen op burgers van lage zelf ontwikkeling zijn. Als je gehoorzaamt doe je wat je ontgouden hebt doe je wat je hoort te doen. Rekening houden met, tijd andere jezelf maarschapij regels. Dit zijn onnatuurlijke dingen en zullen de natuurlijke gedachten gang verstoren. De leer voor aanpassen aan de omgeving zou alleen een gedachten moeten zijn. Omdat je denkt dat je dingen niet kan omdat ... Verstoort dat het bewustzijn en ben ne bewust van je denken . 
Het is dus belangrijk dat je balans hebt in de 2 hersenen en logisch nadenkt over radicale feite. En beseft dat je denkt. Je kan zoveel willen denken maar doen is wat anders . Links is radicaal en rechts is logisch. Dit is gebaseert op de wetenschap van burgers. Niet de machthebbende personen die zullen anders denken en meer balans hebben om zoveel te berijken. Dus het korte termijn geheugen kan het beste altijd in balans zijn zodat het de informatie ook gebalanseert uitwisselt voor de hersenen. Het korte termijn geheugen is het bewustzijn maar die moetaltijd in verbinding staan met de hersene ergens om de waarheid te zien. Je kan stilte in je hoofd hebben maar je rot voelen. Dan heb je de stilte maar moet je je nog realizeren dat je gevangen zit in het vertrouwen van gedachten. Dit is de duivel. Letterlijk. Omdat iemand anders jou vanalles kan laten geloven door de juiste wetenschap toe te passen zit jij met die gedachten. Iedereen wie je iets wil laten geloven wil jou zijn feiten opdringen en dat is leuke informatie maar neem nooit iets van iemand aan. Denk altijd zelf of het wel waar is. Denken is je vriend maar moet geen loopje met je nemen. Voor je het weet heb je het niet in de gaten en weet je het niet meer en wil je iets anders. Je moet bewust blijven en dat kan alleen door te kijken waar de aandacht heen gaat. Voor mij is er geen ander doel anders weer ik niet meer wie ik ben. Dan gaat het denken aan en moet ik oppassen niet te gaan geloven in gedachten. Het zijn maar gedachten je lichaam is egt.
Voel je je onconvertabel/humeurig dan komt dat door denken. Want als je niet denkt en gedachteloos bent. Dan is je aandacht naar buiten gericht of binnen op het lichaam.   Door iets te doen wat je leuk vind de circel te doorbreken. Anders blijf je maar denken aan dat je dacht dat je dacht dat je je rot voelt en dat je herrinert . Infeiten kan je alleen bewustzijn van jezelf en je aandacht voor denken en kijken hebt. Maar bewustzijn dus het zien zijn ,kan het zien zijn,  als de gene die kijkt naar zichzelf kijkt maar dat kan alleen door bewust ze zijn van jezelf dus door de concentratie naar het zien te sture kunne we de reactie van de gene die ziet zien. 

Als ik het goed begrijp is het een illusie om in tegenstellingen te denken. Hoe kan je dat omvormen tot het ervaren in eenheid?

Tegenstellingen, dualiteit op uw wereld is een basisgegeven geweest omdat u als mens allebei de zijden moest ervaren en doorleven. Een mens die wil weten vanuit zijn bewustzijn zal niet meer in die afgescheidenheid willen zijn, van deels dit ene en deels dat andere, maar zal allebei de zijden accepteren. Dan komt daar dat midden, dan is er niet meer het één belangrijker of het andere belangrijker, maar zult u vanuit het bewuste, aandachtige zien, ook weten dat allebei de zijden even belangrijk zijn.
Laat Ik u een voorbeeld geven. De mens die op zoek is, de mens die bezig is zijn bewustzijn werkelijk weer tot bewustzijn te maken, zoekt veelal in het begin van zijn zoektocht naar het licht. En juist doordat dat licht zo wordt gezocht, wordt de duisternis, als het ware, genegeerd. Wordt de duisternis zodanig genegeerd dat het vanuit dat punt gezien, al weer in een onevenwichtigheid verkeert.
Juist NU, op het punt van NU, waar u nu allen staat, kunt u niet anders doen dan de duisternis volkomen te omarmen vanuit uw licht in uw eigen bewustzijn.
Te weten dat het juist deze duisternis in uw eigen zelf is die u heeft laten weten van dit licht en dat het juist in de omarming gaat in het werkelijk, in de duisternis durven en willen zijn, dat het in deze verbindende draad gaat, waardoor er evenwicht zal zijn tussen dat wat u in tegenstellingen uitdrukt.
Het zijn geen tegenstellingen, het zijn twee zijden die wanneer ze zich aan elkaar kunnen koppelen, uiteindelijk eenheid blijken te zijn.

Mijn Zegen.